torsdag 19 april 2012

Garden Girl tävling

.....fast utan Garden. Hmmm hur menar jag då??
Jag vet inte vad du tycker men Garden Girls kläder tycker jag man gott och väl kan ha även om man är utan Garden eller vad tycker du?
Här är min dagens outfit: stetchbyxa (Lindex), vitt linne, rosa piké, stövel foder, stövlar, jeans jacka (Ciao Bella) samt softshellväst. Där jag inte uppgett annat inköpsställe, kommer kläderna från Garden Girl.
Hur skulle du kombinera din outfit från Garden Girls kläder?

Gå in på hemsidan: www.torparlycka.se och kombinera din outfit.
Skicka ditt bidrag med vilka kläder du valt samt motivering varför du valt just dessa, till mig på: annika@toppexprodukter.se 
så kommer vi dra en vinnare, som får ett urmysigt och snyggt stövel foder!
Lycka till!




Kram
A

1 kommentar:

Frida Bieberbach sa...

Ser ut som en fin outfit tycker jag! Angående mössan så kan det funka. Det är så olika med måtten beroende på hur stort huvud man har och hur mycket hår man har. Om du vill får du ta den och prova, passar den inte så syr vi en ny nästa vecka : ) Bara hojta isåfall <3 Kram